Monday 25 March 2013

[KM] Keep_Mailing Ashfaq Ahmed - Urdu - Meri Billi




"کمبر"

Posted: 19 Mar 2013 10:27 PM PDT

میری بلی "کمبر" فرش سے کود کر میرے پیٹ پر آ گری تھی ، اور اب وہاں سے چل کر میرے سینے پر ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ چھینک ماری کہ کب تک لیٹے رہو گے ، میرے دودھ کا وقت ہوگیا ہے اور تم کو کوئی فکر نہیں  ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ میرے سینے پر بیٹھ کر خرخر کرنے لگی ۔ پھر آنکھیں بند کر کے مراقبے میں چلی گئی ۔ میں دیر تک اس کی کمر پر ہاتھ پھیرتا رہا ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ اسی طرح لیٹے لیٹے مجھے خیال آیا کہ اگر میں کمبر ( بلی ) کی طرح ساری فکریں چھوڑ کر اپنے اللہ کی یاد میں کود جاؤں تو کیا مجھے وہ سب کچھ نہیں ملے گا جو اس بلی کو ملتا ہے  ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔خوراک، رہائش ، توجہ ، محبت ، کیئر۔ 
اگر میرے جیسا سست کم ہمت اپنی بلی پر اس قدر توجہ دیتا ہے تو کیا میرا خدا میرے لیے سب کچھ نہیں کرے گا۔ 



--
--
To post to this group, send email to keep_mailing@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "keep_mailing" group.
To post to this group, send email to keep_mailing@googlegroups.com.
 
 

No comments:

Post a Comment