Monday 29 October 2012

Re: ***keep_mailing*** The story of young girl - اشفاق احمد - Ashfaq Ahmed

HELO Brother
How are You
YOu are beautiful
You are Looking good
you have good job
you are best for village girl
Its my idea
Dont mind
 
Sadiq HUssain

2012/10/29 Dibyendu Biswas <dip4dil@gmail.com>

Plz send it english language!

On Oct 29, 2012 1:17 PM, "Junaid Tahir" <mjunaidtahir@gmail.com> wrote:

ہاٹ لائن

Posted: 26 Oct 2012 11:27 PM PDT

ہمارے گاؤن میں ایک لڑکی تھی ، جوان تھی مگر شادی نہیں ہو رہی تھی ۔  ہم اسے کہتے کہ تو بھی دعا مانگ اور ہم بھی  مانگتے ہیں کہ اللہ تیرا کہیں رشتہ کرا دے ۔ 
اس نے کہا نہیں ، میں اپنی ذات کے لیے کبھی دعا نہیں مانگوں گی ۔ مجھے یہ اچھا نہیں لگتا ۔ ہم نے کہا کہ بھئی تو تو پھر بڑی ولی ہے  جو صرف دوسروں کے لیے ہی دعا مانگتی ہے ۔ اس نے کہا ولی نہیں ہوں  ، مگر دعا صرف مخلوق خدا کے لیے مانگتی ہوں ۔ وہ اللہ زیادہ پوری کرتا ہے ۔ ہم اس کی اس بات پر بڑے حیران ہوئے تھے ۔ وہ ہمیشہ یہی دعا مانگا کرتی تھی کہ " اے اللہ  میں اپنے لیے کچھ نہیں مانگتی ، میں اپنی ماں کے لیے دعا مانگتی ہوں کہ اے خدا میری ماں کو ایک اچھا  خوبصورت سا داماد دے دے ۔  تیری بڑی مہربانی ہوگی ۔ اس سے میری ماں بڑی خوش ہوگی ، میں اپنے لیے کچھ نہیں چاہتی۔ 
وہ ذہین بھی ہو اس کی اچھی تنخواہ بھی ہو ۔ اس کی جائیداد بھی ہو ۔ اس طرح کا داماد میری ماں کو دے دے  "۔


 
M Junaid Tahir
Read my Blog : http://paradigmwisdom.blogspot.com/
Blogger Twitter LinkedIn  Google Plus Blog RSS

--
To post to this group, send email to keep_mailing@googlegroups.com

--
To post to this group, send email to keep_mailing@googlegroups.com

--
To post to this group, send email to keep_mailing@googlegroups.com

No comments:

Post a Comment