Saturday 27 October 2012

***keep_mailing*** A good message for us







اللہ کی نا شکری نہ کریں

الله کا ہر فیصلہ عدل پر مبنی ہوتا ہے
اس لئے
کبھی بھی
حرف شکایت ہونٹوں پر نہ لاؤ

... ... ... ... کہ

کاش ایسا نہ ہوا ہوتا

یہ میرے ساتھ ٹھیک نہیں ہوا

میں خوش نہیں ہوں

کاش ایسا ہو جاتا

میرے ساتھ ہی ہمیشہ برا کیوں ہوتا ہے

مجھے کبھی خوشی نہیں ملی

میری قسمت ہی خراب ہے

میری دعا قبول نہیں ہوتی

الله میری کیوں نہیں سنتا

ذرا اپنے اس پاس نظر دوڑائیں تو پتا چلے گا

کہ

ہم لا کھوں سے بہتر ہیں

اور یہ الله کے راز ہیں جو ہم نہیں جانتے

اگر ہم زبان کو شکایت سے بند رکھیں گے

اور صبر کرنا سیکھ جاینگے

تو زندگی آسان ہو جائے گی

اگر آپ کو اپنی من چاہی چیز نہیں ملی

تو اس میں بھی آپ ہی کے لئے کوئی بہتری ہو گی

اسلئے

کبھی بھی اپنے الله کی رحمتوں سے نا امید نہ ہوا کریں

وہ مہر بان رب جو بھی کرے گا بہتر ہی کرے گا، انشاء الله

اور

بیشک الله جو کرتا ہے ٹھیک کرتا ہے

الله کریم ہم سب کا حامی و ناصر ہو

آ مین الله
-آ مین

-- 
--
 
M Junaid Tahir

Read my Blog : http://paradigmwisdom.blogspot.com/

 

Blogger Twitter LinkedIn Digg Google Plus Blog RSS

--
To post to this group, send email to keep_mailing@googlegroups.com

No comments:

Post a Comment